zadzwoń 510 363 255

Reklamacje

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres. 

Jeśli w trakie okresu gwarancyjnego wystąpiła jakaś wada fabryczna (np. cieknąca bateria, rozwarstwienie brodzika lub inna) prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego. Wypełniony formularz należy wysłać pod adres info@lazienkowyraj.pl najlepiej z załączonymi zdjęciami (jeśli jest taka możliwość - ułatwi nam to diagnozę problemu) W razie problemów zawsze można skontaktować się z nami i krok po kroku objaśnimy jak należy postąpić w przypadku reklamacji. 

 

zamknij